مقایسه ویدئو وال با نمایشگرهای سایز بزرگ

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان وب سایت رسمی کیان ال ای دی در این قسمت از مقاله می خواهیم به شرح در مورد تلویزیون های شهری داخل سالن بپردازیم کنیم . معمولا، مستقر کردن یک صفحه نمایشگر بزرگ آسانتر است و میتواند محتوا را به شکل عالی و بدون حاشیه نمایش دهد. به طور مثال، یک نفر ممکن است بخواهد یک دیوار بلند و باریک یا یک دیوار منحنی شکل که یک نمایشگر واحد سایز بزرگ روی آن قرار نمیگیرد را پوشش دهد. هم اکنون، ال سی دیها بزرگ و باکیفیت شدهاند که میتوانند سلطه ویدئو وال را به چالش بکشند. هر چند، فضای نمایشگر یک ویدئو وال 3 × 3 برابر با 5.7″ × 10″ (هم اندازه با یک نمایشگر 138 اینچی) و ویدئو وال 4 × 4 برابر با 7.5″ × 13.5″ (هم اندازه با یک نمایشگر 184 اینچ) می باشد که فضای گسترده تری را برای نمایش، در اختیار شما قرار میدهد. نمایشگرهای ال ای دی بیشترین انعطاف پذیری در طراحی و تحمل نور محیط دارند و در فاصله دید مطلوب، یکپارچه دیده می شوند. پاسخ این سوال واقعا به محیط، کاربرد و میزان نیاز به انعطاف پذیری در طراحی بستگی دارد. یک ویدئو وال ال سی دی، قیمت پایین تری دارد و از انعطاف پذیری بیشتری در نحوه نمایش تصویر نهایی نسبت به یک نمایشگر واحد، برخوردار است.

بودجه شما 2000 دلار یا تابلو روان بیشتر است. بودجه شما 10،000 دلار یا بیشتر است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی ویدئو وال و نمایشگر و نکات مثبت و منفی هر کدام بپردازیم، نکته حائز اهمیت دیگر که میتوان اشاره کرد، این است که یک نمایشگر 80″ یا 90″ به خودی خود یک نمایشگر بسیار بزرگ و یک گزینه مناسب برای افرادی است که بودجه محدودتری دارند. اگر بینندگان محتوا در نزدیکی نمایشگر قراربگیرند، احتمالا نمایشگر LCD UHD بهترین گزینه است. یک ویدئو وال بزرگتر از نوع ال سی دی، گزینه ای ارزان تر است، اما حاشیه ها نیز نمایش داده میشوند. شما میخواهید یک نمایشگر کم هزینهتر اما در عین حال حرفه ای، داشته باشید. شما میخواهید امکان نمایش تصاویر به صورت جداگانه در هر نمایشگر را داشته باشید. با این حال، توجه داشته باشید که مکانهایی وجود دارد که به راحتی نمیتوان یک صفحه نمایش بزرگ را در آنها قرار داد. بنابراین در این مقاله قصد داریم در مورد مقایسه ویدئو وال و نمایشگر سایز بزرگ و جوانب مثبت و منفی آنها صحبت کنیم. با پیشرفت تکنولوژی، صفحات و نمایشگرهای دیجیتال بزرگ و بزرگتر میشوند و وضوح و رزولوشن آنها نیز بهتر و بهتر میشود.

  تمدید زمان ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۳۱ تیر

برای هر گزینه، بسته به نصب، یک نقطه عالی وجود دارد. سوال: در چه شرایطی یکی بر دیگری برتری دارد؟ اگر نگران این هستید که یک تلویزیون به تنهایی کافی نباشد، اجاره کردن چندین مانیتور گزینهی دیگری است که پیش روی شما قرار دارد. نمایشگری که بتوان آن را به صورت قطعات کوچک به محل برگزاری ایونت آورد و سپس آن را مونتاژ کرد. یکی از مزایای اجاره چندین مانیتور این است که به شما اجازه میدهد تا در هر نمایشگر، محتوای منحصر به فردی را نمایش دهید. یک نمایشگر 98 اینچ به راحتی در یک آسانسور سایز متوسط و یا در مکانهایی که گوشه های باریک دارند جا نمی گیرد. شما به یک نمایشگر بزرگ نیاز دارید. شما در هر لحظه تنها قصد نمایش یک تصور یا فیلم را دارید. سوال: مزایا و معایب استفاده از ویدئو وال در مقایسه با یک صفحه نمایش بزرگ چیست؟ طیف گسترده ای از فناوریها میتواند برای ایجاد یک ویدئو وال مورد استفاده قرار گیرد. مهم نیست که نمایشگر شما یک نمایشگر ال سی دی 98 اینچ است یا یک صفحه نمایش ال ای دی 4K و حتی بزرگتر! شدت نور تلویزیون شهری ایندور 2000 تا 2700 نیت می باشد که در مقابل تلویزیون شهری بیرون سالن 5000 تا 7500 نیت می باشد .

همچنین در ویدئو وال های ال ای دی نسل جدید (بدون بزل) تصویر با کیفیت بالا و بدون حاشیه قابل نمایش است که مزیت رقایتی این نوع ویدئو والها میشود. ویدئو وال به معنی یک دیوار ویدئویی بزرگ که قابلیت پخش و پشتیبانی انواع فرمت های صوتی و تصویری رو دارد همونطور که در بلاگ قبلی به اون اشاره کردیم دنیای امروز به امکانات مدرن و دیجیتال نیاز دارد.از این رو ویدئووال نمایشگر صنعتی بدون لبه هستند که در بسیاری از صنایع تجاری ، تبلیغاتی ،آموزشی ،سازمان های دولتی و بسیاری دیگر از مشاغل کاربرد دارد.این ابزار برای ارائه بهتر و جلب رضایت مشتری در فضای رقابتی که امروز با آن مواجهیم می باشد.نحوه ارائه و تبلیغات سنتی مثل پوستر محصولات چاپی دیگر جایی در صنعت تبلیغات و سیستم مدرن امروزی ندارند.ویدئو وال یک نمایشگر عریض و یکپارچه است که میتواند با کاردکرد 24 ساعت در روز تمام هفته و کل سال با قابلیت نمایش هر نوع فرمتی نیز می یاشد. سوال: به طور مثال، یک ال سی دی 98 اینچ بهتر از یک صفحه نمایش بزرگتر از نوع ال ای دی است؟ تلویزیون های شهری داخل سالن باید شدت نور پایین تری نسبت به تلویزیون شهری بیرون سالن دارا باشند که این خصیصه به خاطر این می باشد که باید مخاطب بتواند از فاصله نزدیک به تلویزیون شهری ایندور نگاه کند و پیام های تبلیغاتی شما را ببیند .

  متروی پرند در آستانه افتتاح/ تکمیل خطوط اتصال به تهران و اصفهان به زودی