پیشرفت ۴۹ درصدی بیمارستان نیایش

معاون عمرانی استاندار لرستان بیان کرد: این پروژه در شرایط فعلی مشکل تأمین منابع مالی ندارد و قرارگاه با شروع خوبی آمده و همه کمک و برنامه‌ریزی کنیم تا این پروژه از لحاظ اجرایی به روزهای اوج خود برسد و بتوانیم ظرف دو سال آینده این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه بیمارستان نیایش نزدیک به ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر به ۵۰ درصد برسد می‌توانیم در مصوبات سفر دوم رئیس جمهور پیشنهاد شود که تا پایان و اتمام پروژه در بحث تأمین منابع مالی آن مشکلی نداشته باشیم.

دالوند تصریح کرد: با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صحبت کردیم که اخیراً اتفاقات خوبی افتاده و تقریباً فعالیت خوبی دارد و امیدواریم بهتر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: این پروژه نیروی کار فراوانی می‌خواهد و می‌تواند با بهره‌برداری از آن نقش اشتغال‌زایی خوبی داشته باشد.

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پروژه بیمارستان نیایش ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۴۹ درصدی بیمارستان نیایش

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت استان در دوره قبل از پیشرفت این مجموعه رضایت نداشتند و پیگیری‌های متعددی در این رابطه داشتیم، تصمیماتی گرفته شد که در ارتباط با تغییر مدیریت پروژه بود.

دالوند ادامه داد: نقش دوم این بیمارستان این است که می‌تواند در اشتغال‌زایی کمک خوبی به استان داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که بیمارستان نیایش ظرفیت ۵۱۵ تخت‌خوابی دارد و جایگزین بیمارستان شهدای عشایر می‌شود، اضافه کرد: این بیمارستان می‌تواند در بخش درمان نه‌تنها در مرکز بلکه در کل استان و حتی غرب کشور با جذب پزشکان متخصص خوب اثرگذار باشد.

  ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی آغاز شد

احمدرضا دالوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان نیایش یکی از پروژه‌های مهم بیمارستانی استان بوده که بیش از یک سال است که فعالیت آن شروع شده است.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402043119801/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA-%DB%B4%DB%B9-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D8%B4