چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | road-housing

این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد. فضای کار این ساختمان در اطراف یک فضای 15 طبقه میانی بزرگ، یک سطح شیشه ای که محرک آن فعالیت های اداری می باشد، پل های گردشی و هسته های بالابر سازمان دهی شده است. قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد. این فضای میانی مانند یک شش برای این ساختمان ، تهویه فضا های اداری را بر عهده دارد.

http://arianarchitects.ir

همچنین محیط اداره باید برای کارمندان محیطی دلچسب باشد تا با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه راندمان کاری افزایش پیدا کند. نوع تک جداره از زیبایی فراوانی برخوردار است که نور بسیاری را از خود عبور می دهد.نوع دو جداره عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی بوده و مقاومت بالایی دارد و به همین سبب می تواند کاربرد فراوانی در محیط های اداری داشته باشد. همانطور که اشاره شد پارتیشن ها از آنجایی که در انواع متریال ها به دست ساخت می رسند می توانند به سبک های گوناگونی محیط را نسبت به قبل نیز زیباتر سازند. طبقات نهم و شانزدهم شامل دو دستگاه هوارسان و طبقه شانزدهم با توجه به وجود آمفی تئاتر 850-MB شامل چهار دستگاه هوارسان می باشد.

طراحی کتابخانه خانگی در دکوراسیون داخلی

ساختمان از بناهاى اطرافش ارتفاع بيشترى دارد بنابراين ديد وسيع ترى نسبت ساختمان های اطراف دارد. از دید طراحان همینطور که افراد بر روی فضا تاثیر می گذارند، محیط مجله خبری ساختمان نیز بر آن ها تاثیر می گذارد. آن ها ادعا می کنند که قوانین ممکن است مردم را تغییر ندهند ولی محیطی که در آن حضور دارند باعث ایجاد تغییراتی در آن ها می شود.

  جهش تولید مسکن و تامین زمین برای ۲۹ هزار نفر در خراسان جنوبی

نمونه از لوازم و تجهیزات هوشمند ساختمان

ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید. فضای داخلی واحدهای اداری نیز بسیار مینیمال، انعطاف پذیر و شفاف است. در اینجا ایجاد یک پوسته خارجی بر روی ساختمان که نمای آن را ویژه ساخته، با استفاده از متریال فلزی انجام شده است. در استفاده از چنین طرح‌هایی توجه به ورودی ساختمان اهمیت دارد، در تصویر زیر می‌بینیم که پوسته بخش ورودی را نپوشانده و به شکلی زیبا با انحنایی بزرگ در بالای ورودی قرار گرفته است.

  • جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد.
  • تخت بودن نما در ساختمان‌های بلند ظاهری نازیبا دارد و برای ایجاد هارمونی و زیبایی و تغییر این سطح صاف و بلند از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود.
  • دفتر مرکزی در بالا ترین طبقه ساختمان بین المللی کیانلیما در پکن قرار گرفته است.
  • در صورتی که ساعت کاری بعد از غروب هم ادامه داشته باشه و یا اتاق‌ها در معرض نور کم باشن، استفاده از نور مصنوعی از جمله اقدامات مهم در بازسازی به شمار می‌ره.
  • طرح پایداری که بتواند از نظر تجاری، اجتماعی و محیطی مؤثر باشد نیازمند اندازه گیری های دقیق مزیت های طراحی پایدار است.

ملاقات کنندگان باید دقت کرد که راحتی را به مدت چند ساعت برای افراد فراهم سازد و از نظر ابعاد و کیفیت مناسب باشد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. برای دیدن ساختمان های بیشتر سری به بخش پروژه برجسته های چیدانه بزنید چیدانه بزنید. روشنایی سبب می گردد محیط اداری نیز بزرگتر از آنچه هست دیده شود. مدت زمان بازسازی می‌تونه به بسته به حجم و جزئی یا کلی بودن بازسازی در مدت چند روز تا چند ماه انجام بشه.

  ناوگان راهداری آذربایجان غربی نیازمند نوسازی ماشین آلات زمستانی است

معماری ساختمان اداری تجاری ” ترمه ” در شهر تاریخی همدان